Smältande katt

Det är för varmt just nu. Sitter med tröjan uppknuten och shortsen uppdragna och jag smälter fortfarande! Vem är på att lägga in lite pengar på en liten igloo kanske?
Iofs kanske man skulle åka och bada men nej, det är så få som är hemma nu, varför är inte min jessica här nu? När hon är här, ska vi iallafall göra stockholm osäkert igen, kanske göra en räd på Teknikmagasinet eller råna stället som jag jobbar på, det skulle vara rätt skoj!

Och när jag ändå är inne på det, så behöver jag faktiskt en barnvakt till henne... Någon billig snäll kille kanske?


Jessica och Sarah inför halloween
Jag vågar faktiskt ta en bild där jag är med, även fast bilderna är lite... skumma!

Den vänstra på bilden är alltså dne unga damen som behöver vaktas! Man kan aldrig släppa lös henne själv, då lär man väl hitta en massa pojkar drogade med våltäktsdrogen, och Ica affärer länsade på ketchup!


Det var väl allt för nu, därför säger jag hejdå med samma fras som jag gör i butiken:
Ha en trevlig dag, hoppas du inte smälter, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0