Hjärndöd kortblogg

Försöker blogga igen, det har ju gått sådär alla tidigare dagar men det blir ett sista försök nu att återuplliva bloggen!
Fast nu blir det inte mina überlånga inlägg utan nu blir dte lite kortare skit om dagen helt enkelt.

Iallafall så är det en så sjukt stekande hetta idag. Satt ute helt nyduschad i bara handduk och tänkte att det skulle svalka lite. Häftigt att jag lyckadades äga mig själv genom agtt både håret och kroppen torkade på mindre än 10 minuter. Wonderbart *host*

Blir att jobba senare, eller ja, snarare att sitta bakom kassen med huvudet i kylen till glassbaren. Undrar vad chefen skulle säga? Det skulle nog vara värt det ändå, känns som att jag ska smälta just nu.
Till och med kläder känns ganska överflödiga. Ett linne och ett par shorts (välanvändna förörvigt) blev det idag, och det känns ungefär som att jag plockat på mig en overall.
Nu ska jag fortsätta läsa en jättebra bok jag lånat av Bastians mamma Mia - som inte går att säga, tänka eller att skriva utan att man tänker på ABBA - som heter Tusen strålande solar.

Hoppas ni inte smälter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0