Älska idioter <3

Kom just hem från jobbet och seriöst, vad är dte med folk._.

Klockan var 20:05 och jag skulle stänga för kvällen. Tänkte att: "visst, folk är lite småtröga, så jag drar ner 'gardinen'" och så släckte jag, så butiken såg liksom stängd ut.
Ni tror inte då en dum jävla ko, KRYPER under gardinen, kollar dumt på mig och frågar om vi har stängt. Jag bara tittade på henne och svarade ja, och återgick sedan till att räkna kassan.

Ett annat underbart exempel som fortfarande får mig att börja skratta!
En turkisk kvinna lallade runt i butiken, och plockade på sig tre fulla påsar med godis, klockan var ca 19:45, 15 minuter före stängning alltså.
Hon kommer iallafall fram för at väga det, det vägdes upp till lite mer än 8 kilo, vet ni vad dumkärringen säger då?
- Men jag har bara råd att köpa 3 kilo!

Så, undersökning: Kan du se skillnad mellan tre och 8 kilo?:)


Iallafall så slutade det med att hon fick lämna två av påsarna i butiken som jag blev tvungen att lömna till min stackars kollega dagen efter. Nej <3

Och förresten så har jag kommit in på mitt första handsval! Är så jävla glad nu, tack till alla som hjälpt, och stöttat mig i mitt val och framtida karriärval!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0