Sjukt kul handledarkurs

Okej jag ljög, dte var inte så där jätte kul. Vi hade samma instruktör som jag hade i mopedtoerin. Han gör det helt klart bättre än vad 3 timmar och 45 minuter hade kunnat vara.
Men serisöt, vad är det för påhitt egentligen? Det gör mig ledsen katt </3 Betalade dem 700 kronor för att de skulle berätta saker som jag och min pappa redan visste.
Så jag spenderade min tid med att analysera människor! Riktigt kul. Med andra ord gjorde jag en hel familj till mördare och en till tjockisar och sen var jag klar.

I övrigt idag har jag varit hemma hos Bastian i Tälje och umgåtts med hans söta mamma Mia. Vi satt och pratade på deras balkong i säkert två timmar och sen gick vi ner på stan och åt glass, trevligt såklart! Läste även klart min bok, den gjorde mig också ledsen (som ännu en sak idag) fast på ett bättre sätt kan man väl säga.

Det sista jag kan säga om dagen var att jag drömde en mardröm imorse, om att Bastian dog. Jag sprang runt och försökte övertala alla att det inte stämde, och jag vaknade med puffiga ögon så jag har troligtvis gråtit! Har ni någonsin drömt en sån dröm?

Tack för mig iallafall, kul att några läser iallfall^^
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Synt-Hare

Handledarkursen är keff :(

Det som är sämst är att jag och farsan var de enda som kunde svaret på frågorna, till skillnad från de andra äggen som var där...

Läskigt.

2009-07-05 @ 13:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0